Ismét négy sávon közlekedhetünk

A szokásos előkészítő munkák után tavasszal kezdtük el Nyíregyházán a 36-os főút belterületi szakaszaként használt Tiszavasvári úti felüljáró felújítását. A kivitelezés egyik leglátványosabb munkafolyamat a tizenhat, egyénként 23.5 méteres tartógerenda beemelése volt.

A munkálatok nagy szakmai kihívást jelentenek, hiszen a közúti és a vasúti forgalom is folyamatos az építkezés alatt, ráadásul a felüljáró alatt magasfeszültségű vezeték miatt szigorú előírásoknak kell megfelelni. Örömteli, hogy az arra közlekedő türelmesek és megértőek voltak, hiszen többször volt szükség az időleges egysávosításra, amely lassította a forgalmat. A tervek szerint az elmúlt esztendőben  a déli oldallal kellett volna csak elkészülni, ám sikerült befejezni az északi oldalt is. Erre az évre maradt a híd felületéére a szükséges bevonatok elkészítése, a vezetőkorlátok kihelyezése mindkét oldalra és a vasúti felsővezeték átalakításának véglegesítése. tudatta Tuza Edit projectvezető.

Aktuális híreink

Debreceni útfejlesztések

Debrecen és térsége úthálózatának fejlesztése záloga a gyorsabb és biztonságosabb közlekedésének. Ennek egyik fontos láncszeme a jelentős közúti forgalommal bíró 471. számú, Debrecent Hajdúsámsonnal, Nyíradonnyal,

Tovább olvasok »

Csengeri útfelújítások

Jelentős iparterület-fejlesztésbe kezdett Csenger önkormányzata. A projekt keretében logisztikai raktárépület készül, cégünk pedig jelentős jelentős útfelújításokkal részese a munkálatoknak. A magyarépitök.hu beszámolójában Gulácsi Csaba projektvezető

Tovább olvasok »

Busztelephely véderdővel

Az alapkövet májusban helyezték el az épülő nyíregyházi új autóbusztelephelyen, de a Tiszavasvári úti barnamezős beruházás már korábban elkezdődött. A cél a közösségi közlekedés modernizálása.–

Tovább olvasok »